lördag 7 februari 2015

Att-göra-listan

Bucket list. Har alla en sån? Saker som ska ha gjorts innan man dör. Min egen, nogsamt skrivna lista har visst kommit bort i flytten. Vissa grejer minns jag ju ändå. Som att gå in i en flådig butik och prova brudklänningar i ett par timmar. Fast jag ALDRIG kommer att gifta mig igen. Första gången (enda) var ju borgerlig vigsel. Inte mycket tyll, siden, slöja och sånt, nej. Men jag tycker ändå att det är min rackarns rättighet att få känna mig som världens vackraste, en liten stund i alla fall. En annan grej är att åka till Costa Rica på surfläger för tjejer (tanter). Kan tänka mig det nu bums på en gång faktiskt. Såå, sponsorerna, I'm game!

1 kommentarer:

Klockan 7 februari 2015 kl. 14:53 , Blogger Unknown sa...

Do not go gentle into that good night,
Old age should burn and rage at close of day;
Rage, rage against the dying of the light...

- Dylan Thomas

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida